Navigace

ANOWEST

ANOWEST

Partner pro konzultaci Pohody ANOWEST

V rámci práce s hostingem Pohody nám nestačí jen zajistit spokojenost se samotným hostingem, ale jde nám o celkovou spokojenost. To mnohdy vyžaduje konzultace v oblasti Pohody, její propojení s dalšími systémy či vytvoření doplňku na míru. Pro to máme kolem sebe kvalifikované partnery. Tentokrát jsme vyzpovídali dlouholetého partnera Petra Čápa ze společnosti ANOWEST.

1) Můžete nám představit společnost Anowest?

Firmu ANOWEST tvoří tři základní pilíře činností. Prvním z nich jsou konzultační služby pro uživatele Pohody, druhým pilířem jsou projektové implementace Pohody včetně nastavení procesů a zaškolení uživatelů. Třetím pilířem je propojování Pohody s e-shopy a zpracování dodavatelských XML feedů.  POHODA je vlastně takový středobod, kde se sbíhají data o celé firmě.

2) Jaký je stav a trend v oblasti práce s ekonomickým systémem POHODA

Je kladen stále větší důraz na jednoznačné pracovní postupy v rámci celého systému, ať už jde o oběh dokladů, evidence majetku, sestavování výkazů a přehledů, příjem a výdej zboží apod. Firmy a jejich zaměstnanci pak oceňují, že mají přesně dané postupy, jak práci vykonávat, za co mají odpovědnost a co se od nich očekává.

Jak je důležité mít v Pohodě uklizeno, ukázalo covidové období, kdy lidé nakupovali výhradně přes e-shopy. Tím vznikl větší nápor na rychlost a přesnost, což bylo zatěžkávací zkouškou stavu firmy.

Myslím si, že díky překotným situacím si mnoho lidí uvědomilo, že Pohoda není jenom “počitadlo” pro účetní, ale že se jedná o plnohodnotný účetní a informační systém. Pohoda je takovým centrálním mozkem firmy.

3) Jak silný je tlak na automatizaci procesů?

Automat pracuje 24/7, nepotřebuje přestávku, nemá dovolenou, na druhé straně není levný. Ve výsledku však vyjde levněji,  než pracovní síla, která vykonává činnost bez přidané hodnoty. Trend je předávání rutinních činností strojům.

4) O jaké služby je největší zájem?

Zájem je dosáhnout stavu, který jsem popisoval v předchozích odpovědích. Firmy chtějí mít partnera, který jim pomůže s rozvojem, doporučí návrhy řešení a pokud je potřeba něco vyřešit, vezme si to na starost. Což zákazníkům nebere čas na jejich vlastní podnikání.

5) Jaká je poptávka na propojení POHODY s e-shopovým řešením Shoptet?

Poptávka je přibližně 2x větší, než před COVIDem a nejen na propojení se Shoptetem. Je to dáno dobou.

Myslím si, že jsme na vrcholu zájmu a nyní dojde k mírnému snížení poptávky. Obecně ale uživatelé přicházejí na to, že ne všechno mohou dělat v administraci e-shopu. Od určitého bodu to takto nelze řídit.

Není to tak, že by  e-shopové platformy byly špatné, ale nejsou postaveny na to, aby suplovaly práci účetního systému. Musí tedy logicky dojít k rozdělení, kdy z e-shopu se stane obchodník (dobře vypadá, má pěknou a srozumitelnou nabídku…) a jeho úloha končí stisknutím tlačítka Dokončit objednávku. Další úkony, jako je účetnictví, logistika apod. pak přebírá backoffice.

6) Jaký zájem je o to mít celé nebo částečné řešení v cloudu?

Toto je technologický vývoj a nastává čas, kdy je počítač oknem do cloudových služeb. Dokumenty, e-maily, sociální sítě, bankovnictví a další aplikace jsou v cloudu. Takže zájem roste a růst bude.

7) Jaké jsou zkušenosti s Pohodou v cloudu iPodniku?

Moji zákazníci, kteří mají Pohodu v cloudu, využívají právě služeb iPodniku a jsou spokojeni.  Reakční doba zákaznické podpory iPodniku je rychlá a na vysoké úrovni. Celé řešení dává jistotu. Já osobně mám Pohodu v cloudu iPodniku již 10 let.

TeamViewer Pro Windows Pro MAC

+420 222 300 800 info@ipodnik.cz

cs sk