Automatizace ve firmách je blíže, než si myslíte
V každé firmě se dříve nebo později objeví formulář, který vyplňujete zas a znovu. Nebo manuálně zapisované údaje do tabulek. Případně musíte vzít papír a jít si s ním k někomu pro podpis. Nebo poslat PDF ke schválení. Vzniká tak klasický zmatek, čas od času se něco ztratí, nebo nedopadne včas a firemní nepořádek „radostně“ bobtná.
Takového strašáka lze zahnat zpět do kouta a repetitivní činnosti nahradit automatizací.
Jak na to?
V první řadě je doporučeno nasadit a začít využívat cloudové řešení pro spolupráci. iPodnik doporučuje svým zákazníkům využívat služeb Microsoft365. Základními stavebními kameny se pak stanou:
- Exchange pro řešení firemních e-mailů
- OneDrive pro individuální data a zálohu počítače jednotlivce
- Sharepoint pro sdílené složky a soubory a informace týmu
- Teams pro online schůzky a komunikaci v reálném čase
Jenže tyto nástroje, pokud je využíváte naplno, stále ještě neřeší firemní procesy a automatizaci. K tomu slouží jedna z trochu přehlížených součástí Microsoft 365. Tou je nástroj Power Automate. S PowerAutomate vyřešíte například:
Firemní procesy jako jsou:
- Dovolenka, která sama pozná kdo je váš šéf
- schvalování nákupu,
- kniha došlých faktur
- a další
Automatizace denní agendy jako jsou:
- oznamování o událostech
- záznamy vyplněných formulářů
- upozornění na termíny splnění
- a další
Power Automate funguje tedy jako nastavitelný nástroj, který v obecné rovině řeší „když tohle, tak tamto“. Tedy pracuje na pozadí e-mailů, souborů, úkolů, seznamů a cahtů a když se, podle vašich pravidel, něco stane, tak k tomu adekvátně reaguje a nahrazuje tak manuální práci a potřebu si vždy vše pamatovat. K dispozici je celá řada již připravených šablon, které můžete ke své práci využít.
Power Automate vám rádi představíme, stačí nás kontaktovat.